1 წელი WordPress-ზე..

შარშან, 15 იანვარს wordpress-ზე გადმოვბარგდი. უკვე ერთი წელია აქაური ვარ.
არ ვიცი, ვინმეს მოწონს თუ არა ის, რაზეც ვწერ, ან რასაც ვწერ, მაგრამ როცა ბლოგს ვარეგისტრირებდი, დიდ სურვილი მქონდა (და ახლაც მაქვს) ჩემი აზრები გამეზიარებინა სხვებისთვის. თუ რამე არ მაწუხებს, ვერ ვწერ.
არ მაინტერესებს და არ ვწერ ვიზიტორებისთვის, ვწერ იმ 1 ან 2 ადამიანისთვის, რომელსაც არ დაეზარება და ბოლომდე ჩაიკითხავს ჩემს ნააზრევს. კაცმა რომ თქვას განსაკუთრებულს აქ ვერაფერს წააწყდებით. ყველაფერი ჩემი ღირებულებების გადმოსახედიდანაა დანახული. ზოგს არც მე მოვწონვარ, არც – ჩემი ფასეულობები, ამაზე არ ვჯავრობ. ვწერ მკითხველისთვის, ალბათ ამიტომაცაა, რომ ბევრგან არ შეგეჩხირებათ ”იბერიელი” თვალში. უპირველესად ჩემი თაობისთვის, ახალგაზრდებისთვის ვწერ და გამიხარდება, თუ ვინმეს მცირედით, ოდნავ მაინც რამეზე დავაფიქრებ.
ფიქრმა იმის შესახებ, რომ სულ ცოტათი მაინც გავიუმჯობესებდი წერის მანერას , ალბათ გაამართლა. გამართლდა მოლოდინი იმისაც, რომ არაერთ საინტერესო ადამიანს გავიცნობდი ამ საიტის დახმარებით.

ვუსურვებ აქაურობას და გისურვებთ თქვენც წარმატებებს (როგორც გესმით წარმატების შინაარსი, ისე 🙂

იბერიელი

8 thoughts on “1 წელი WordPress-ზე..

  1. ისევ და ისევ ბევრი საინტერესო მკითხველი და წარმატებები შენს ბლოგს ავტორიანად (როგორც გესმის წარმატების შინაარსი, ისე 😛 ).

კომენტარის დატოვება

