პროტესტი ფარისევლებს…

”სათნოებაო!” – მიქადაგებენ ფარისეველნი

პროტესტანტული გულში, სულში ცეცხლი ანთია…

”ახალგაზრდული ჟინიაო, ამაოება…

შენს არსებაში ქრისტემ ღამე არ გაათია?”

 

და შეგამკობენ ლანძღვით, გვემით, უმისამართოდ,

მე კი ამაყად ვდგავარ, ალბათ, ესეც ახია

მარადიორი სულში დაძრწის უიარაღოდ,

თვისი არა აქვს, შენიც მოსპოს მისთვის მადლია…

 

”ვინც მე არა მგავს, ჩემთან ის რა მოსატანია…

განსხავავებული ოდნავადაც, ჩასაქოლია!”

ქრისტეს სახელით თქვენ კადრულობთ ქვეყნად ყველაფერს

რა გაგეგებათ, თქვენ ღმერთკაცის არარა გცხიათ…!…

 

გამოიდარებს?! – მეეჭვება! არა! არ მჯერა!

კვლავაც მრავალჯერ იზეიმებს ეს ტრაგედია!

რაც უნდა მოხდეს, რაც კი უნდა მე დამემართოს,

მე მაინც ვიტყვი, ჩემი სული ჩემი ღმერთია!

2010 წელი, აგვისტო…

 

კომენტარის დატოვება

