წინასაკოლოქვიუმო მისტერიები…

გადავიღალე

ამტკივდა თავი

ყავა მომინდა ,

დავადგი წყალი..

ვიწერ კონსპექტებს

გადამტყდა ხელი..

 

წყალი ადუღდა,

საბრალოდ კივის…

ოოხ, რა დრო მოსულა..

გეძახის კანტი..

ადე! დამიწყე!

ნუ ხარო ზანტი!..

გაცივდა ყავა..

რა დროს ყავაა?!

მეილზე მეგობრისგან

მესიჯი გელის..

სტრატიფიკაცია,

გლობალიზაცია,

ღმერთო მიშველე,

დამადგი თავი!

მესამე ჭიქა

დავიწყე ყავის.

უნდა გავათენო

მოვიკლა თავი! : )

This slideshow requires JavaScript.

ეს ე.წ. ლექსი დავწერე ფილოსოფიის და სოციოლოგიის კოლოქვიუმის წინა დღეს, რამის სამზე.. გადახურებული მქონდა ტვინი ზომაზე მეტად და არ გაგიკვირდეს :  )

4 thoughts on “წინასაკოლოქვიუმო მისტერიები…

  1. ჰააჰ 😀 კარგი იყო, ზუსტად ასახავს ბედრკული გამოცდებით გაწამებული სტუდენტის მდგომარეობას 😀

    p.s. ხო ისე რა მაინტერესებს, პირველ კურსზე ხარ ეხლა ხო საერთაშორისოზე? მე მქონდა შარშან მანდ სწავლის “ბედნიერება” : ))))

  2. კიი, მაგ დროს ისეთი ცუდი პერიოდი მედგა, უარესი რომ არ დავწერე მიკვირს :)) კიი, საერთაშორისოზე ვარ, მგონი ვრჩები და ძალიან მიხარია :)) შენც ს.უ. ხარ?:)

  3. არა მე მე-2 კურსელი ვარ, ხო თავიდან მეც საერთაშორისოზე ვიყავი მაგრამ მერე გადამინდა 😀 ოღონდ სწავლის გამო არა 🙂 ჟურნალისტობა მინდოდა ყოველთვის და..

    ხო, შენ თუ გინდა მოინდომებ და დარჩები : )

  4. იმედია მაქვს, თებერვლის მეორე კვირაში ველოდები ”განაჩენს” :))) ჯერჯერობით მე-7 ვარ რეიტინგით , ინგლ. 95მაქვს და შესავლის გამოცდაზე 15იც მეყოფა 🙂 ასე რომ… დიდიშანსია, მაგრამ მოვლენებს ნუ გავისწრებთ წინ :)))

კომენტარის დატოვება

